Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


                     

Her kan du lese 
Salgsbetingelsene i sin helhet
 


Reklamasjon

Reklamasjonsretten som følger av Forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare. Feilen må oppdages innen rimelig tid. 

Dersom du mottar en feilvare, eventuelt at du har mottatt noe annet enn det du har bestilt, har du rett på ny vare. 

Kontakt kundeservice på e-post kundeservice@toppfritid.no, så sørger vi for at du får et feilfritt eksemplar tilsendt så raskt som mulig. Vi sender da ferdig frankert adresselapp, slik at du kan sende feilvaren tilbake til oss uten omkostninger for deg. 


Hvis en vare mangler, ta kontakt med oss på e-post kundeservice@toppfritid.no. Dersom det ikke er noen tvil om mangelen blir den manglende varen sendt til deg så raskt som mulig for vår regning. 

 

Vi gjør oppmerksom på at eventuelle returvarer sendt til oss per postoppkrav ikke aksepteres. Slike forsendelser blir ikke hentet og Posten vil da returnere pakken til avsender for avsenders regning.