Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


                     

Her kan du lese 
Salgsbetingelsene i sin helhet
 


Informasjon om nettbutikken  

 

Topp Fritid har vært "på nett" siden slutten av nittitallet, men vi ventet helt til 2014 med å lansere en ordentlig webshop.

 

Dette har blitt gjort litt "i det stille" og vi anser fortsatt å være i en utviklingsperiode, men til sesongen 2017 fyller vi 25 år og da skal denne fasen være ferdig. Vi skal ha gode bilder og god produktinformasjon, mange nye produkter, flere leveringsmåter og alle rutiner skal være godt innarbeidet. 

 

Når dette skrives i julen 2016 kan vi si at vi har kommet langt på vei med dette, og det er bra fart i nettsalget, men det gjenstår også en del arbeid. Per i dag har vi ikke gode leveringsmåter for de aller største og de aller minste/billigste produktene, dette jobber vi med. Vi skal utvide og komplettere sortimentet og forbedre visningen med nye varegrupper, bedre bilder og beskrivelser. En mer mobilvennlig side er også på tapetet, samt en generell oppgradering og ny versjon av shop'en. 

 

Det skjer altså mye spennende på toppfritid.no framover og vi håper du følger med oss videre. Vi skal gjøre vårt for å tilby en spennende og interessant mix av produkter på beste måte også i årene som kommer. Følg oss gjerne på facebook.com/toppfritid.no og meld deg inn i ClubTF så holder vi deg oppdatert når det skjer noe spennende. 

 

 

Bakgrunn 
Etter snart 25 år med butikkdrift og kundeservice vet vi at det er et kontinuerlig og hardt arbeid å være konkurransedyktig. Og vi håper og tror at vår innsats og erfaring kan merkes, enten du handler i butikk eller på nett. Vårt overordnede mål er alltid at du som kunde skal bli helt fornøyd. Bare slik kan vi bli, og ikke minst forbli, din foretrukne leverandør. Topp Fritid kan du alltid snakke med for gode anbefalinger og rådgivning. Hos oss er det kundens behov som kommer først, noe vi ser på som en forutsetning for at at virksomheten skal leve og utvikles.

 

 

Neste 25... 

De første 25 årene har gått fort, de neste 25 vil antagelig gå enda fortere – og i år 2042 håper vi Topp Fritid kan feire sitt 50 års jubileum! Vi har tro på konseptet vårt og satser videre i samme retning med fokus på blant annet dette: 

  • Et spennende produktsortiment for en meningsfull fritid ved sjø og fjell, i skog og mark. Opplevelser som mange ikke kan unnvære og som stadig blir viktigere i en hektisk hverdag. Å "gå offline" en gang i blant kan gjøre underverker for et stresset hode. Enten du liker deg best på hytta eller på tur i båt, bobil, caravan, til fots eller kanskje på sykkel- eller padletur. Det viktigste er ikke hvor man er eller hva man gjør, det viktigste er å komme seg ut og gjøre noe annet enn det man gjør til vanlig. 
  • For vellykket helg eller ferie behøver man utstyr og produkter som kan gi ønsket komfort, det kan være noe så enkelt som varm mat på tur i skogen eller lys eller varme på hytta, eller i båten. 
  • Og kvalitetsprodukter til riktig pris er det vi leverer i tillegg til gode råd og veiledning. 
  • Vi skal ha kundevennlige, enkle løsninger og gode betingelser for våre kunder. Kompetanse og service ligger til grunn for alt vi gjør. Både når det gjelder kunnskap om produktene vi selger, men ikke minst også på det menneskelige plan for gode kunderelasjoner. 
  • Vi har lært at god kommunikasjon er en avgjørende suksessfaktor, uansett hvilken kanal man benytter. Om det er i butikk, per e-post, i sosiale medier eller på telefon så gjelder alltid det samme: 

  "Ærlighet, høflighet og oppriktighet i kombinasjon med nyttig og god produktinformasjon = riktig produkt og bruk av produktet = god totalopplevelse = merverdi for kunde = merverdi for oss.

 

  Vi skal bidra til å løse ditt behov på beste mulige måte. Derfor prøver vi å lytte til våre kunder, men vi må ofte stille mange spørsmål da kunnskap om ditt behov er grunnlaget for våre anbefalinger til deg. På den måten kan vi levere det du er best tjent med, og ikke bare det billigste, det dyreste eller det som var på lager akkurat da."

 

 

Så vi tar fram igjen vårt gamle ordtak: 

 

Husk, du kan alltid spørre oss!

 

 

Hilsen Topp Fritid AS / toppfritid.no 

v. Jan-Vidar Johannessen 

Sarpsborg, des. 2016