Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


                     

Her kan du lese 
Salgsbetingelsene i sin helhet
 


Mangler, feil eller skade

Dersom du mottar en feilvare, eventuelt at du har mottatt noe annet enn det du har bestilt - har du rett på ny vare.

Kontakt kundeservice på e-post kundeservice@toppfritid.no, så sørger vi for at du får et feilfritt eksemplar tilsendt så raskt som mulig. 

Hvis en vare mangler, send en e-post til kundeservice@toppfritid.no. Den manglende varen vil bli sendt til deg umiddelbart.

Husk å oppgi salgsordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har fått på e-post.