Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


                     

Her kan du lese 
Salgsbetingelsene i sin helhet
 


Endre ordre

Dersom du ikke har mottatt leveringsbekreftelse fra oss, kan vi endre ordren din såfremt dette ikke medfører høyere pris enn ordren opprinnelig er på. Ta kontakt med kundeservice på e-post kundeservice@toppfritid.no angående slike endringer. 

Vi kan dessverre ikke legge til varer eller fraktkostnad, og dermed utvide totalbeløpet på en ordre pga. beløpet som er reservert (kortbetaling) eller forhåndsgodkjent (Klarna). I slike tilfeller ber vi om at du du logger deg inn på toppfritid.no og sletter eksisterende ordre, og i stedet bestiller ønskede varer på nytt. Dette kan gjøres så fremt du ikke har mottatt en leveringsbekreftelse.

 

Når du sletter en åpen ordre blir du heller ikke belastet for dette, ref. salgsbetingelsene. Du kan også lese mer i vårt kundesenter/betaling.

 

Slette en åpen ordre kan du gjøre på www.toppfritid.no/minside/ordrehistorikk