Her kan du lese Salgsbetingelsene i sin helhet
- Avbestilling / Legge til varer på ordren - Reklamasjon - Angrerett og frist - Tilbakebetaling - Endre/Utvide ordre - Problemer med innlogging
Endre ordre Dersom du ikke har mottatt leveringsbekreftelse fra oss, kan vi endre ordren din såfremt dette ikke medfører høyere pris enn ordren opprinnelig er på. Ta kontakt med kundeservice på e-post kundeservice@toppfritid.no angående slike endringer. Vi kan dessverre ikke legge til varer eller fraktkostnad, og dermed utvide totalbeløpet på en ordre pga. beløpet som er reservert (kortbetaling) eller forhåndsgodkjent (Klarna). I slike tilfeller ber vi om at du du logger deg inn på toppfritid.no og sletter eksisterende ordre, og i stedet bestiller ønskede varer på nytt. Dette kan gjøres så fremt du ikke har mottatt en leveringsbekreftelse.
Når du sletter en åpen ordre blir du heller ikke belastet for dette, ref. salgsbetingelsene. Du kan også lese mer i vårt kundesenter/betaling.
Slette en åpen ordre kan du gjøre på www.toppfritid.no/minside/ordrehistorikk