Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


                     

Her kan du lese 
Salgsbetingelsene i sin helhet
 


Avbestilling / legge til varer på ordren 

Hvis du ikke har mottatt leveringsbekreftelse fra oss, kan vi kansellere ordren din. For avbestilling går du inn på Min side/ordrehistorikk og sletter ordren din, eller ta kontakt med kundeservice på e-post kundeservice@toppfritid.no.

Har du betalt ordren med kort, vil reservasjonen for bestillingen din oppheves innen 3-5 virkedager. Faktura opprettes først når en bestilling sendes herfra, så denne vil ikke bli generert dersom du avbestiller ordren i tide.

Ønsker du å avbestille varer du har i rest hos oss, kan vi gjøre det så lenge du ikke har mottatt leveringsbekreftelse for disse. Det samme gjelder hvis du ønsker å slette deler av en bestilling.

Dersom varene allerede er sendt, må du benytte deg angreretten.

 

 

Legge til varer på ordren 

 

Hvis du ønsker å legge til flere varer på en ordre som ikke er sendt (status = åpen og du har ikke mottatt leveringsbekreftelse) anbefaler vi at du sletter/kansellerer eksisterende ordre og bestiller produktene du ønsker på nytt. Dette på grunn av at vi ikke kan øke det godkjente/reserverte beløpet på eksisterende ordre.