Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kundesenter


                     

Her kan du lese 
Salgsbetingelsene i sin helhet
 


Angrerett

Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser (*7). Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert.

Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, de foreskrevne opplysninger om angreretten og angrerettsskjema er mottatt. Mottar kjøperen angreskjema og de nødvendige opplysningene på et senere tidspunkt enn ved levering av varen, begynner angrefristen å løpe fra den dagen kjøperen mottar angrerettsskjema og opplysningene. Har kjøperen ikke mottatt tilstrekkelig informasjon eller angrerettsskjema, vil angrefristen likevel gå ut 3 måneder etter at varen er mottatt. Dersom kjøperen ikke har fått informasjon om angrerett i det hele tatt, vil fristen være 1 år.

Meldingen fra kjøper til selger om bruk av angreretten bør av bevishensyn være skriftlig (angrerettsskjema, e-post, telefaks eller brev), og den må inneholde opplysninger om hvordan kjøperen vil returnere varen til selgeren.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren innen rimelig tid. Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale hele kjøpesummen til kjøperen innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til selgerens rådighet. Selgeren kan ikke fastsette gebyrer for kjøperens bruk av angreretten, men selgeren kan kreve at kjøperen skal betale kostnadene for returforsendelsen.

Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Kjøperen bør sende varen tilbake til selgeren i originalemballasjen hvis dette er mulig.  

 

Vi gjør oppmerksom på at eventuelle returvarer sendt til oss per postoppkrav ikke aksepteres. Slike forsendelser blir ikke hentet og Posten vil da returnere pakken til avsender for avsenders regning.

 

 

 

Retur av varer etter at angreretten har utløpt

 

Vi kan i mange tilfeller akseptere retur av nye, ubrukte varer i originalemballasje også etter at angrerettperioden har utløpt. I noen tilfeller kan det imidlertid påløpe en kostnad til dekning for våre utlegg/tap/kostnader, og returporto belastes kunde. Dersom den/de returnerte varen(e) har mangler eller ikke kan selges videre som ny vare til full pris blir varen ikke kreditert, eller den/de krediteres til en redusert pris. Beløpet som krediteres vil alltid fremkomme av returbekreftelsen du vil motta per e-post sammen med en adresselapp som skrives ut og festes på returpakken. Det aktuelle beløpet krediteres til samme betalingsmåte som ble benyttet ved kjøp av varen. 

 

Merk følgende: 

  • Ta alltid kontakt med oss før retur slik at vi kan gjøre en avtale. 
  • Ikke send varer i retur før dere har mottatt returbekreftelse fra oss.
  • Send ikke returpakker per postoppkrav, men følg instruksen dere mottar fra oss sammen med returbekreftelsen. Eventuelle postoppkravspakker blir ikke hentet ut fra vår side og pakken blir etter 2-3 uker sendt tilbake til avsender som er ansvarlig for tilhørende kostnader samt eventuelle ulemper og forsinkelser dette måtte medføre.